Jak se daří start-upům? Štědrý nákup už sdružuje téměř 200 obchodů

 

Tisková zpráva

Webový portál štědrýnákup.cz, který vznikl z nápadu jeho zakladatele Matyáše Trojana v loňském roce, se rozrůstá. Návštěvníci mohou nakoupit na 188 obchodech a podpořit 27 nadací. Čísla navíc stále rostou. Štědrý nákup je tak důkazem, že i nápad, jehož prvotním účelem je pomoc ostatním, může úspěšně fungovat.

V současné době na webu zákazník najde 25 nadací nebo jiných organizací, které si pro nákup může zvolit, případně lze peníze poslat všem. Jedná se např. o organizace Kapka naděje, Rakovina věc veřejná, Leontinka, Cesta domů, Fond ohrožených dětí nebo Pomocné tlapky. A co je za úspěchem? „Snažil jsem se, aby na webu byly zastoupeny nadace a charitativní organizace z mnoha odvětví tak, aby si vybral opravdu každý. Daří se také proto, že lidé mohou pomoci opravdu jednoduše a nestojí je to nic navíc,“ vysvětluje si oblíbenost webu zakladatel Matyáš Trojan.

Štědrý nákup je internetový portál, na němž najdou zákazníci všechny své oblíbené a prověřené e-shopy a slevové portály. Na nich nakupují jako obvykle, jen s tím zásadním rozdílem, že až 10 % ze zaplacené částky jde automaticky na účet zvolené nadace. Zákazník neplatí nic navíc. Peníze na dobročinné účely jdou přímo od prodejce. Před zahájením nákupu si zákazník pouze vybere charitativní projekt, který chce podpořit. Kde budou vybrané peníze pomáhat, záleží na volbě konkrétní dobročinné organizace. Ta může být stále stejná, nebo se s každým nákupem měnit. Kdyby šlo jen 5 % nákupů na internetu přes web štědrýnákup.cz, dostane se k těm, kteří se bez naší pomoci neobejdou, přes 120 milionů korun ročně.

 

Pro více informací kontaktujte:

www.štědrýnákup.cz

Matyáš Trojan

E-mail: matyas.trojan@gmail.com

Mobil: +420 608 736 276

Kontakt pro média:

Johana Hovorková

E-mail: hovorkovajohana@stedrynakup.cz

Mobil: +420 728 803 708